مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-08اقتصادي

2 قرارگاه برای حل مشکلات کشاورزان استان کرمان تشکیل شده است


فرمانده سپاه ثارالله کرمان از تشکیل دو قرارگاه برای حل مشکلات کشاورزی مردم استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین معروفی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به رودبارجنوب در رابطه با مشکلات کشاروزی جنوب استان کرمان گفت: درد و رنج مردم جنوب استان کرمان در خصوص انتقال و یا فروش محصولات کشاورزی می طلبد که مسئولان در درون استان و در سطح وزارتخانه های مسئول فکری راهبردی در رابطه با نحوه کشت و نوع محصول بازار و صادرات آن داشته باشند.

وی افزود: با نگاه راهبردی برای هر سال باید مشخص شود چقدر به هر محصول در کشور نیاز داریم و دوم توزیع بذر دولتی و یارانه ای به کشاورز واقعی الزامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تا زمانی که حوزه های راهبردی را درست نکنیم نمی توانیم منابع آب را هم مدیریت کنیم نمی توانیم به اقتصاد و معیشت مردم توجه کنیم پس اولین نکته ای که ایراد است سوءمدیریت در حوزه راهبردی است.

معروفی با بیان اینکه مردم ما مردمی قانع هستند، تصریح کرد: از مسئولان متولی درخواست می کنم به مشکلات کشاورزی جنوب به طور جدی ورود کنند.

ما در سپاه و بسیج با تمان توان کنار مردم و مسئولان هستیم؛ سپاه و بسیج سنگر مستحکم انقلاب هستند بسیج مظهر مردم سالاری دینی است؛ بسیج از مردم با مردم و برای مردم است و این یک فرهنگ است بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 قرارگاه برای حل مشکلات کشاورزان استان کرمان تشکیل شده است

2 قرارگاه برای حل مشکلات کشاورزان استان کرمان تشکیل شده است