مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-08حوادث

دستگیری کلاهبردار با رسید جعلی در کرمان


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران کلانتری 32 زنگی آباد یک متهم که با ارائه رسید جعلی بانک اقدام به کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ مهدی پورامینایی روز پنجشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: در پی شکایت متعدد شهروندان مبنی بر خرید احشام توسط یک زن و ارائه رسید جعلی تسویه حساب بانکی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 32 زنگی آباد، بلافاصله ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند مشخصاتی از این متهم که یک خانم بود را به دست آورند و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: این متهم در مواجهه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به چندین فقره خرید احشام با ارائه رسید جعلی بانک اعتراف کرد.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضایی یادآور شد: با فعال سازی سامانه پیامک حساب بانکی از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شوید و قبل از تحویل کالا، حتما مطمئن شوید که این پیامک از سرشماره معتبر بانکی و با شماره حساب خود شما برایتان ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار با رسید جعلی در کرمان

دستگیری کلاهبردار با رسید جعلی در کرمان