مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-08اقتصادي

ظرفیت 250 میلیون تنی بنادر تجاری کشور/ به دنبال افزایش ظرفیت هستیم


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: براساس اهداف فنی برنامه ششم توسعه تا پایان سالجاری به دنبال افزایش ظرفیت بنادر از حدود 250 میلیون تن به بالغ بر 280 میلیون تن در سال هستیم.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: براساس اهداف فنی برنامه ششم توسعه تا پایان سالجاری به دنبال افزایش ظرفیت بنادر از حدود 250 میلیون تن به بالغ بر 280 میلیون تن در سال هستیم.

محمد راستاد در حاشیه بازدید از زیرساخت ها و توانمندی های مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد از مراودات بازرگانی کشور از طریق حمل و نقل دریایی انجام می شود لذا باید به گونه ای زیرساخت ها و تجهیزات و روبناهای بنادر را آماده نگه داریم که بتواند پاسخگوی تقاضا برای حوزه تجارت خارجی کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 250 میلیون تن در سال ظرفیت بنادر تجاری کشور است، افزود: با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در بنادر شمال و جنوب کشور داریم توانستیم به خوبی حمل و نقل دریایی کشور را مدیریت کرده و با بالاترین کیفیت و حداقل هزینه تخلیه و بارگیری و نگهداری انواع کالا انجام شود.

راستاد با اشاره به ظرفیت های بنادر تجاری کشور، تصریح کرد: خوشبختانه در ارایه خدمات بندری از قبیل واردات و صادرات و ترانزیت محصولاتی که از طریق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 250 میلیون تنی بنادر تجاری کشور/ به دنبال افزایش ظرفیت هستیم

ظرفیت 250 میلیون تنی بنادر تجاری کشور/ به دنبال افزایش ظرفیت هستیم