مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-08سياسي

کسب مدال نقره یازدهمین دوره المپیاد نانو کشور توسط دانش آموز تبریزی


میلاد سالک محمد اسماعیلی دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان پسرانه تیزهوشان شهید مدنی یک تبریز و عضو پژوهش سرای دانش آموزی شهید اکبر پورسرابی مدال نقره یازدهمین دوره المپیاد نانو کشور را به دست آورد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی میلاد سالک محمد اسماعیلی دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان پسرانه تیزهوشان شهید مدنی یک تبریز و عضو پژوهش سرای دانش آموزی شهید اکبر پورسرابی مدال نقره یازدهمین دوره المپیاد نانو کشور را به دست آورد.

آیین اختتامیه یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو با معرفی مدال آوران خود به صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم که به صورت زنده از کانال آپارات باشگاه نانو نیز پخش شد، میلاد سالک محمد اسماعیلی توانست مدال نقره مرحله نهایی و کشوری این مسابقات را کسب کند و برای آذربایجان شرقی افتخار بیافریند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو با شرکت بیش از 10 هزار و 500 دانش آموز آغاز شد و 30 دانش آموز به مرحله سوم و نهایی راه پیدا کردند.

این مرحله به صورت مجازی (برگزاری آنلاین کارگاه های تخصصی) و حضوری (به مدت سه روز کار در آزمایشگاه و انجام پروژه) در چهار شهر سنندج، شیراز، مراغه و نیشابور برگزار شده و نتایج رقابت شرکت کنندگان در مراسم اختتامیه اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال نقره یازدهمین دوره المپیاد نانو کشور توسط دانش آموز تبریزی

کسب مدال نقره یازدهمین دوره المپیاد نانو کشور توسط دانش آموز تبریزی