مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-08سياسي

پروژه های نیمه تمام در جنوب استان تهران تعیین تکلیف می شود


معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیر بنایی معاون اول رییس جمهور گفت: پروژه های نیمه تمام در جنوب استان تهران تعیین تکلیف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید شیرکوند ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های در حال اجرای تقاطع های غیر همسطح داودآباد و محمد آباد که با همراهی بهمن خطیبی، فرماندار قرچک و حسین کاغذلو فرماندار ورامین، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه به پایان کار دولت دوازدهم نزدیک می شویم می خواهیم پروژه هایی را که نیمه تمام هستند و به تزریق مالی نیاز دارند تعیین تکلیف کنیم.

شیرکوند با بیان اینکه قطار تهران گرمسار مهم ترین مسئله مردم در این منطقه است گفت: تکمیل این طرح رفت و آمد به تهران و گرمسار را بی خطر و ایمن خواهد کرد.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیر بنایی معاون اول رییس جمهور بیان داشت: طرح های نیازمند حمایت در ورامین نیز علاوه بر رسیدگی به مشکل مشترک روگذر و زیرگذرهای راه آهن در 2 شهرستان ورامین و قرچک امروز مورد بررسی قرار گرفت که به آنها کمک صورت بگیرد.

وی در ادامه نیز از تکمیل خط 4 قطار شهری در این منطقه نیز خبر داد و عنوان داشت: انشاالله با اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته مردم به زودی از این مورد بهره مند خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام در جنوب استان تهران تعیین تکلیف می شود

پروژه های نیمه تمام در جنوب استان تهران تعیین تکلیف می شود