موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-08بين الملل

چین: آمریکا مقصر تنش ها با تایوان است


دولت پکن امروز (پنجشنبه) ایالات متحده را بابت تنش ها بر سر تایوان سرزنش کرد.

پیش از آن یک کشتی جنگی آمریکایی به این جزیره مورد ادعای چین نزدیک شده بود و پکن پرسیده است که آیا می تواند در یک نمایش قدرت در خلیج مکزیک کشتیرانی کند یا خیر.

- دولت پکن امروز (پنجشنبه) ایالات متحده را بابت تنش ها بر سر تایوان سرزنش کرد.

پیش از آن یک کشتی جنگی آمریکایی به این جزیره مورد ادعای چین نزدیک شده بود و پکن پرسیده است که آیا می تواند در یک "نمایش قدرت" در خلیج مکزیک کشتیرانی کند یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جزیره خودگردان تایوان بارها از فعالیتهای نظامی پکن در ماه های اخیر شکایت کرده است.

نیروی هوایی چین تقریبا هر روز وارد منطقه شناسایی دفاع هوایی تایوان میشود.

روز دوشنبه چین گفت، یک ناو گروه آمریکایی به این جزیره نزدیک شده و روز چهارشنبه یک کشتی جنگی آمریکایی در تنگه تایوان که این جزیره را از چین جدا می کند، عبور کرد.

ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری خود گفت، کشتی های آمریکا اقدامات تحریک آمیز دارند و پیام کاملا اشتباهی به نیروهای استقلال طلب تایوان ارسال کرده و صلح و ثبات را در تنگه تایوان تهدید میکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: آمریکا مقصر تنش ها با تایوان است

چین: آمریکا مقصر تنش ها با تایوان است