مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-08سياسي

امیدوارم امسال واکسن داخلی آنفولانزا را استفاده کنیم


امروز بسیار خوشحالیم که در زمینه واکسن آنفلوانزا قدم به قدم در حال رسیدن به خودکفایی کامل هستیم و امیدوارم در زمینه کرونا هم در ماه های پیش رو به نقطه ای برسیم که بتوانیم به توان داخلی خود تکیه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس جمهوری گفت: برای ما ایرانیان بسیار غرور انگیز است که در زمینه های علمی و فناوری قدم به قدم در حال رسیدن به خودکفایی هستیم.

حسن روحانی روز پنجشنبه در پویش تدبیر و امید و ادامه برنامه های افتتاحیه ها، در افتتاح ویدئوکنفرانسی پنج طرح ملی دانش بنیان و نوآوری افزود: برای ما بسیار خوشحال کننده است که در شصت و یکمین پنجشنبه افتتاح کشور شاهد افتتاح پروژه های بسیار مهم فناورانه و علمی بودیم که در بسیاری از موارد ما را خودکفا و از واردات بسیاری از محصولات بی نیاز می کند.

رییس جمهوری با بیان اینکه در بخش واکسن امروز شاهد تحول بزرگی در کشور هستیم، اظهار کرد: شاید در برخی موارد در غرب آسیا جزو اولین ها بودیم که هر ساله در فصل پاییز میلیون ها دز واکسن آنفولانزای فصلی را خریداری و هر سال آن را تکرار می کردیم.

اما در سال جاری به خاطر کرونا داوطلبان برای این واکسن بیشتر بود.

وی افزود: آنفلوانزا امسال تحت الشعاع کرونا قرار گرفت و اینکه این واکسن ها تا چه حد تأثیرگذار بود به دلیل وجود کرونا چندان مشهود نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم امسال واکسن داخلی آنفولانزا را استفاده کنیم

امیدوارم امسال واکسن داخلی آنفولانزا را استفاده کنیم