مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-08سياسي

نتیجه سیاست های غلط، سوختن مردم است


عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه نتیجه سیاست های غلط، سوختن مردم است، گفت: شما با این سیاست غلط و فشل، گران سازی را در قیمت های بازار مشروعیت بخشی کرده اید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه، صبح پنجشنبه در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا که با موضوع انتخابات 1400 در سالن جلسات مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد، گفت: مجمع نمایندگان طلاب، نهادی اثرگذار و مهم است که باید بهره برداری بسیاری از این نهاد اثرگذار و با ظرفیت انجام شود و می توان با گفت و گوی بیشتر به این مهم دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: اقدام به موقع مجمع نمایندگان طلاب در تشکیل این اجتماع، هم نشان دهنده نقش مهم این مجمع در مسائل مهم کشور و هم نشان دهنده مسئولیت پذیری، هوشمندی، هوشیاری و تعهد این مجمع بزرگ و محترم است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه به آیه 58 و 59 سوره نساء اشاره کرد و گفت: امانت در قرآن کریم به ولایت و امامت تفسیر شده و نه تنها در روایات شیعه؛ بلکه در روایات طوایف دیگر نیز به اهمیت امانت اشاره شده است.

استاد حوزه علمیه افزود: انقلاب و دگرگونی از ولایت طاغوت به ولایت الله، نتیجه انقلاب اسلامی ایران است و با این انقلاب، امانت ولایت الله به دست اهل خود سپرده شد؛ تمام انقلاب مقدمه این مطلب است که وقتی امانت به اهل خود سپرده شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه سیاست های غلط، سوختن مردم است

نتیجه سیاست های غلط، سوختن مردم است