مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-08سياسي

طرح جامع شهری همدان فعلا تصویب نشده است


رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه طرح جامع شهری همدان فعلا تصویب نشده است گفت: این طرح نیاز به اقدامات کارشناسی بیشتری دارد که به مشاور ابلاغ شده تا آنها را برطرف کند.

- سید مسعود عسگریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طرح جامع شهری همدان فعلا تصویب نشده و اقدامات کارشناسی ادامه خواهد داشت اظهار کرد: فعلا نمی توانم در مورد این طرح نظر بدهم چون باید مشاور آن را ارائه دهد اما تا جایی که پیش رفته نواقصی دارد که اعلام کرده ایم.

وی با بیان اینکه این طرح محاسنی هم دارد که مشاور تا حدودی مسائلی شهری را مد نظر قرار داده اما نواقصی هم هست که هم شهرداری و هم شورای شهر به مشاور اعلام کرده اند گفت: با نهایی شدن طرح می توانیم اظهار نظری در مورد کامل یا ناقص بودن آن داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: به مشاور تاکید شده تا نواقص یا ایرادها را اصلاح و بعد مجدد ارائه کند تا طرح کاملی به دست آید.

وی در خصوص حواشی کارگروه امور زیربنایی استان که نسبت به عدم دعوت اعضای شورای شهر گلایه هایی بود افزود: قرار است روز یکشنبه هفته آینده توضیحاتی در جمع خبرنگاران در این خصوص داشته باشیم؛ در واقع سوء تفاهم هایی پیش آمده که باید عنوان و نسبت به اطلاع رسانی دقیقی که در خصوص دعوت به آن جلسه نشده، مسائلی مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهری همدان فعلا تصویب نشده است

طرح جامع شهری همدان فعلا تصویب نشده است