مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-08اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان


مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان، با اعتباری بالغ بر یک هزار و 466 میلیارد ریال خبر داد - رضا خواجه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب  100امام خمینی(ره)، 38 پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه، این پروژه های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، بهسازی و مسکن روستایی و مسکن شهری به بهره برداری خواهد رسید، افزود: برای اجرای این پروژه ها، اعتباری بالغ بر یک هزار و 466  میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در راستای مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری در سطح استان نیز 30 پروژه با اعتباری بیش از 18 میلیارد و 970 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

خواجه ای با بیان اینکه، در سطح استان زنجان 92 هزار و 678 واحد مسکونی روستایی وجود دارد، گفت: تا به امروز 50 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان مقاوم‎ سازی شده و از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده کرده ‎اند، به طوری که می توان گفت تاکنون 54 درصد واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم سازی شده، که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان

افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان