مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-08اقتصادي

«کنارگذر دورود» پروژه ای که خیال تکمیل ندارد/ مطالبه ای در پیچ بی اعتباری


کنارگذر دورود یکی از پروژه هایی است که با گذشت هفت سال همچنان روی زمین مانده است، درحالی این پروژه تاکنون تکمیل نشده که عبور خودروهای سنگین از شهر دورود علاوه بر افزایش ترافیک سبب شده 30 درصد از آمار تصادفات درون شهری لرستان مربوط به دورود باشد.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، شهر دورود با توجه به قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی روزانه شاهد حجم بالای تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین کافی است، این امر علاوه بر افزایش بار ترافیکی، وقوع تصادفات، آلودگی صوتی همچنین خسارت به زیر ساخت های شهری را به دنبال داشته است.

عملیات اجرایی کنارگذر دورود به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان سال 94 توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در لرستان آغاز شد و قرار بود ظرف سه سال این پروژه به پایان برسد، اما به دلایل متعدد مانند افزایش قیمت ها، نبود منابع مالی مورد نیاز، وجود معارضان و مسائلی از این قبیل نیمه کاره باقیمانده است، به طوری که تردد خودروهای سنگین از مرکز شهر آسایش مردم را سلب کرده است.

بلاتکلیفی و حرکت لاکپشتی تنها شامل کنارگذر دورود نیست بلکه قصه تکراری بسیاری از پروژه های عمرانی استان است و همین امر سبب شده برخی از آنها دهه ها به طول بیانجامد، این درحالی است که زمان بر بودن پروژه ها علاوه بر تحمیل هزینه ها، دلسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کنارگذر دورود» پروژه ای که خیال تکمیل ندارد/ مطالبه ای در پیچ بی اعتباری

«کنارگذر دورود» پروژه ای که خیال تکمیل ندارد/ مطالبه ای در پیچ بی اعتباری