مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-08سياسي

رشد 36 درصدی عملکرد بنادر گیلان


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: با رشد عملکرد در دو بندر انزلی و آستارا در سال گذشته شاهد رشد 36 درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری بودیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: با رشد عملکرد در دو بندر انزلی و آستارا در سال گذشته شاهد رشد 36 درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری بودیم.

حمیدرضا آبایی در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و کشتیرانی و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مجتمع بندری انزلی، اظهار کرد: بندر انزلی با قدمت حدود 300 ساله در محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی واقع شده و یکی از بنادری است که در حاکمیت سازمان بنادر با قانون منطقه آزاد تجاری صنعتی اداره می شود.

وی با اشاره به اینکه بندرانزلی دارای 16 پست اسکله است، افزود: یکی از مباحث اصلی که در انزلی حائز اهمیت بوده استفاده از ظرفیت این بندر برای تخلیه فولاد داخل کشور می باشد که با رشد خوبی در سال های قبل عملکرد تا هفت میلیون تن را در سال 91 تجربه کرده که با توجه به خودکفایی در زمینه فولاد و قطع واردات باعث شده که این بندر به دلیل تک بعدی بودن متضرر شود.

آبایی تصریح کرد: البته با اقدامات سازمان بنادر این بندر از حالت تک بعدی خارج و به سمت تخلیه و بارگیری کالاهای فله ای خشک، مایع و کانتینری رسیدیم که سیلوها و مخازن در این بخش توسط بخش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 36 درصدی عملکرد بنادر گیلان

رشد 36 درصدی عملکرد بنادر گیلان