مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-08اقتصادي

پیشنهاد راه اندازی بیمارستان صحرایی در محوطه یک مرکز درمانی زنجان


فرماندار زنجان از راه اندازی بیمارستان صحرایی در شهر زنجان خبر داد و افزود: محوطه بیمارستان های ارتش و ولیعصر (عج) برای راه اندازی بیمارستان صحرایی پیشنهاد شده است.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان از راه اندازی بیمارستان صحرایی در شهر زنجان خبر داد و افزود: محوطه بیمارستان های ارتش و ولیعصر (عج) برای راه اندازی بیمارستان صحرایی پیشنهاد شده است.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان زنجان تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند، عنوان کرد: با توجه به اولویت اول در حال حاضر بازار، مراکز تجاری و پاساژها در زنجان تعطیل هستند.

فرماندار با بیان اینکه در اولویت دوم مراکز و راسته های تجاری که از قبیل پیاده راه، اسلام آباد و سعدی وسط که جز مراکز تجاری بوده و با ازدحام جمعیت مواجه هستند، تعطیل شده اند، ادامه داد: در حال حاضر بالای 90 درصد مراکز خرید و تجاری این مناطق تعطیل هستند.

این مسئول از تداوم نظارت ها و بازرسی ها برای اجرای محدودیت های کرونایی خبر داد و یادآور شد: امروز نیز سایر رسته های تجاری که به صورت پراکنده مشغول فعالیت هستند، تعطیل خواهند شد.

وی با یادآوری این مطلب که آب میوه فروشی و بستنی فروشی ها جز مشاغل گروه یک بوده و مجاز به فعالیت هستند، تصریح کرد: فعالیت این گروه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد راه اندازی بیمارستان صحرایی در محوطه یک مرکز درمانی زنجان

پیشنهاد راه اندازی بیمارستان صحرایی در محوطه یک مرکز درمانی زنجان