مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-08ورزشي

تاکید بر تسریع مراحل پایانی بازسازی استخر 22 بهمن یزد


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بر تسریع مراحل پایانی بازسازی استخر 22 بهمن یزد تاکید و ابراز امیدواری کرد با مساعد شدن شرایط کرونایی شاهد رونق استخرها و اماکن آبی و توسعه ورزش شنای استان باشیم.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بر تسریع مراحل پایانی بازسازی استخر 22 بهمن یزد تاکید و ابراز امیدواری کرد با مساعد شدن شرایط کرونایی شاهد رونق استخرها و اماکن آبی و توسعه ورزش شنای استان باشیم.

مسعود شریعتی در بازدید از مراحل پایانی بازسازی استخر 22 بهمن بر تسریع در تکمیل و بهره برداری از این مجموعه تاکید کرد و گفت: این استخر به صورت مشارکت ماده 27 جهت بازسازی و بهره برداری در اختیار هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قرار گرفته و امیدواریم هرچه زودتر مراحل بازسازی آن به اتمام برسد تا در صورت مساعد شدن شرایط کرونا، این استخر فعال و خدمت رسان مردم باشد.

وی افزود: در یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی به ویژه استخرها و اماکن آبی، روند بازسازی این استخر نیز کند شد که انتظار داریم روند تکمیل آن تسریع پیدا کند.

شریعتی ابراز امیدواری کرد با کاهش ویروس کرونا و مساعد شدن شرایط بار دیگر شاهد رونق استخرها ، اماکن آبی و توسعه رشته شنا در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع مراحل پایانی بازسازی استخر 22 بهمن یزد

تاکید بر تسریع مراحل پایانی بازسازی استخر 22 بهمن یزد