مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-08اقتصادي

تبریز در وضعیت اضطراری/تعطیلی دو هفته ای فعالیت اتوبوس های BRT و خط واحد


فرماندار تبریز با اشاره به قرارگیری شهر تبریز در وضعیت اضطراری و قرمز بیماری کرونا، گفت: اتوبوس های BRT و خط واحد در داخل شهر به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با اشاره به قرارگیری شهر تبریز در وضعیت اضطراری و قرمز بیماری کرونا، گفت: اتوبوس های BRT و خط واحد در داخل شهر به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود، تاکسی ها با حداقل ظرفیت و مترو با 50 درصد ظرفیت فعالیت خواهند کرد و هم چنین خروج خودروهای سواری شخصی بومی از تبریز و ورود خودروهای سواری شخصی غیربومی به تبریز ممنوع است.

بهروز مهدوی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در شهرهای با وضعیت قرمز فقط مشاغل ضروری گروه یک به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی، اجازه فعالیت دارند و مشاغل گروه های شغلی دو، سه و چهار تعطیل خواهند بود.

وی با بیان این که آیین های مذهبی و فرهنگی در وضعیت قرمز تعطیل است، خاطرنشان کرد: در این شرایط نیازمند همراهی مردم هستیم و لذا مراسم های جمعی در ماه مبارک رمضان برگزار نمی شود و برای شب های قدر نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان این که خودروهای شخصی غیربومی تنها 48 ساعت فرصت دارند تا شهر را ترک کنند، ادامه داد: آرامستان ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و پارک ها تعطیل خواهند بود و غذاخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در وضعیت اضطراری/تعطیلی دو هفته ای فعالیت اتوبوس های BRT و خط واحد

تبریز در وضعیت اضطراری/تعطیلی دو هفته ای فعالیت اتوبوس های BRT و خط واحد