مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-08اقتصادي

ساخت اولین واکسن آبزیان/ در تولید قطار مترو خودکفا شدیم


معاون علمی رییس جمهور با بیان اینکه محققان کشور علاوه بر تولید واکسن آبزیان، واکسن آنفلوآنزای فصلی انسانی را تولید کردند، گفت: در تولید قطار مترو و موتورهای سه سیلندر به خودکفایی رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری امروز در آیین بهره برداری از طرح های ملی معاونت علمی که با حضور رییس جمهور در قالب شصت و یکمین برنامه افتتاح پروژه های کلان ملی که به صورت ویدئو کنفرانسی از رسانه ملی پخش شد، گفت: ما در حوزه بیوتکنولوژی، اکوسیستم فعالی داریم به طوری که یکی از شرکت های دانش بنیان حوزه زیست فناوری توانست در سال گذشته 400 میلیارد تومان هزینه تحقیق و توسعه داشته باشد.

رونمایی از 5 طرح فناورانه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به یکی از طرح های فناورانه که امروز به مرحله رونمایی رسید، گفت: واکسن آنفلوآنزا یکی از این طرح ها است که توسط محققان جوان کشور تولیده شده و به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

وی افزود: این شرکت دانش بنیان سه واکسن دیگر را علاوه بر واکسن آنفلوآنزا در برنامه تولید خود دارد.

ستاری با بیان اینکه همچنین قرار است این شرکت دانش بنیان از شهریور امسال تزریق واکسن آنفلوآنزای فصلی انسانی را آغاز کند، گفت: این شرکت دانش بنیان از ابتدا تا انتهای حوزه واکسن را بر پایه دانشی که دارد، طراحی کرده و اکنون توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اولین واکسن آبزیان/ در تولید قطار مترو خودکفا شدیم

ساخت اولین واکسن آبزیان/ در تولید قطار مترو خودکفا شدیم