مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-08بين الملل

احتمال مراجعه فلسطین به شورای امنیت برای برگزاری انتخابات در قدس


وزیر خارجه فلسطین برگزاری انتخابات در قدس اشغالی را بسیار بااهمیت خواند و بر ضرورت توقف نقض توافقنامه های امضا شده با تشکیلات خودگردان درباره قدس تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاض المالکی وزیر خارجه فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تصمیم دارد قدس را از بقیه اراضی فلسطین جدا کرده و مانع برگزاری انتخابات در این شهر شود حال آنکه جامعه جهانی نیز به وعده های خود برای اعمال فشار بر این رژیم جهت برگزاری انتخابات در قدس عمل نکرده است.

المالکی به وجود ترتیباتی برای سفر به پایتخت های برخی کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل به منظور تأکید بر برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی تأکید کرد.

طبق گزارش وبگاه عرب 48 ، المالکی گفت که احتمالا از شورای امنیت به منظور اتخاذ تصمیمی در خصوص برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی، درخواست کنیم.

وی افزود که نبرد کنونی با رژیم اشغالگر نبرد انتخابات در قدس است و در این زمینه تماس ها با اعضای کمیته چهارجانبه و تعدادی از وزرای خارجه کشورهای مختلف به منظور درخواست از آن ها جهت اعمال فشار بر اسراییل با هدف ممانعت از کارشکنی این رژیم در موضوع انتخابات قدس، ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال مراجعه فلسطین به شورای امنیت برای برگزاری انتخابات در قدس

احتمال مراجعه فلسطین به شورای امنیت برای برگزاری انتخابات در قدس