مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-08پزشكي

مراجعه 26 هزار بیمار در نوروز به بیمارستان اسدآباد


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: طی 20 روز تعطیلات نوروزی قریب به 26 هزار مراجعه به بیمارستان اسدآباد داشتیم که حدود 8 هزار نفر از آنها بیماران اورژانسی بودند.

- عاطفه سمایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مردم شهرستان اسدآباد با حفظ خونسردی، اصلاح تغذیه، رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنند تا به سلامت و با کمترین میزان ابتلا پیک چهارم ، خدمات، تجهیزات و دارو فعلا مشکلی نیست اما ابتلای همکاران می تواند مشکل ساز شود و خدمت رسانی را تحت تاثیر قرار دهد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه طی 20 روز تعطیلات نوروزی قریب به 26 هزار مراجعه به بیمارستان اسدآباد داشتیم که حدود 8 هزار نفر از آنها بیماران اورژانسی بودند افزود: روزی بیش از 400 بیمار اورژانسی پذیرش می شد که این حجم بالای مراجعین می تواند مدافعین جان بر کف سلامت را دچار آسیب جبران ناپذیر کند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود رشد فزاینده مبتلایان و مراجعین اما خوشبختانه فوتی های بیماران به دلیل کرونا مثبت قطعی طی هفته اخیر ثبت نشده هرچند باید همت کرده تا این گردنه سخت را پشت سر بگذرانیم.

انتهای پیام/89026/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 26 هزار بیمار در نوروز به بیمارستان اسدآباد

مراجعه 26 هزار بیمار در نوروز به بیمارستان اسدآباد