مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-08سياسي

سال 1400 زمان پیروزی کشور در عرصه اقتصادی است


رییس بسیج مستضعفین سال 1400 را سال پیروزی کشور در عرصه اقتصادی دانست و گفت: امسال آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه در جریان بازدید از یک واحد تولیدی و صنعتی در رشت با بیان اینکه گیلان سرزمین مردان و زنان علوی و رزمندگان جبهه های دفاع مقدس است، گفت: امروز در عرصه جنگ تحمیلی اقتصادی از سوی دشمن نابکار، جنایتکار هستیم که نظام سلطه است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به محصولات تولید شده در این واحد تولیدی، بیان کرد: این واحد کپسول اکسیژن و کپسول آتش نشانی تولید می کند که هر دو این محصولات در حوزه سلامت مردم است.

وی با بیان اینکه امروز کارگاه های تولیدی کشور یک قطعه ای از جامعه ای هستند که زیر علم امام عصر زندگی می کنند، افزود: کشور ما ظرفیت های بزرگی از جمله جغرافیایی، انسانی، علمی، انرژی، آب و هوا، تعداد همسایگان و تجربه این مردم فداکار را دارد.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه مردم ما نباید در تأمین نیازهای خود مشکل داشته باشند، اضافه کرد: همه باید یک جبهه باشیم و از تولید حمایت و عرصه تولیدات کارخانجات در سراسر کشور را تسهیل کنیم و علاوه بر تأمین نیاز داخلی مسیر صادرات را نیز تسهیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 زمان پیروزی کشور در عرصه اقتصادی است

سال 1400 زمان پیروزی کشور در عرصه اقتصادی است