مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-08اقتصادي

توزیع بیش از 1700 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان آذربایجان غربی


بیش از یک هزار و 700 بسته معیشتی با حضور مدیرکل حمایت سازمان زنداه های کشور، بین خانواده انجمن حمایت از زندانیان آذربایجان غربی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، با حضور مدیرکل حمایت سازمان زنداه های کشور بیش از یک هزار و 700 بسته معیشتی در بین خانواده انجمن حمایت از زندانیان آذربایجان غربی توزیع شد.

این بسته های معیشتی شامل 6 قلم مواد غذایی به ارزش 7 میلیارد 400 میلیون ریال بود که با حمایت خیران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) در شهرستان های مختلف استان در آیینی نمادین توزیع شد.

یکسال گذشته بیش از 500هزار بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان کشور توزیع شده است اما امسال با طراحی سامانه جامع حمایت و امکان نیاز سنجی از خانواده ها جمعیت زیر پوشش انجمن حمایت اززندانیان کشور از 40 درصد به 70درصد افزایش می یابد.

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی در آیین توزیع این بسته های معیشتی، گفت: از ابتدای امسال بیش از 3 هزار بسته معیشتی با کمک و حمایت خیران در بین خانواده های زندانیان استان توزیع شده است.

حمزه بروجن ی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار 300 خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان قرار دارند که تا پایان امسال با تدابیر مختلف و تامین منابع 70 درصد خانواده های جمعیت کیفری استان زیر پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 1700 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان آذربایجان غربی

توزیع بیش از 1700 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان آذربایجان غربی