مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-08سياسي

تدابیر مساجد برای برگزاری مجالس رمضان/ مردم از چندصدایی ستاد کرونا ناراحتند


معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: مساجد مهیا هستند تا برنامه های دعا و مناجات و نماز جماعت را با رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه رمضان اجرایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حجت الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران شب گذشته چهارشنبه 18 فروردین ماه در برنامه مصباح شبکه قرآن سیما اظهار داشت: در ماه رمضان اقشار مختلف و گسترده مردم در مساجد حضور پیدا می کنند و این در دیگر ماه های سال وجود ندارد.

باتوجه به اینکه این ماه مهمان های بسیاری دارد، امامان جماعت، خادمان و هیأت امنا خود را برای پذیرایی از مهمانان آماده می کنند.

به همین منظور دهه تکریم و تعظیم مساجد در دهه پایانی ماه شعبان برای آمادگی مساجد ایجاد شده است.

تجربه شب قدر و محرم سال قبل مساجد وی با اشاره به اینکه در این دهه برای ورود به ماه خدا آمادگی ایجاد کرده ایم، گفت: باتوجه به اینکه بهترین ماه محرم در این شرایط کرونایی رخ داد و تجربه بسیار عالی برای متولیان هیأت ها و مساجد ایجاد شد و همچنین تجربه شب های قدر سال گذشته را نیز برای ماه رمضان امسال داریم که از سوی ستاد ملی کرونا یکی از بهترین نهادهای رعایت کننده پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی مساجد بودند، می توانیم در ماه رمضان امسال نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر مساجد برای برگزاری مجالس رمضان/ مردم از چندصدایی ستاد کرونا ناراحتند

تدابیر مساجد برای برگزاری مجالس رمضان/ مردم از چندصدایی ستاد کرونا ناراحتند