مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-08اقتصادي

ایجاد اشتغال 120 نفر در گلخانه های جوین


با توجه به کنترل بحران آب و سوق دادن کشاورزی به سمت کشت های گلخانه ای این مدیریت موفق شده زمینه اشتغال را برای 120 بهره بردار به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیریت جهاد کشاورزی جوین گفت: با توجه به کنترل بحران آب و سوق دادن کشاورزی به سمت کشت های گلخانه ای این مدیریت موفق شده زمینه اشتغال را برای 120 بهره بردار به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند.

علی اکبر قارزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اکنون 14 واحد گلخانه در این شهرستان فعال هستند که زمینه اشتغال برای 30 نفر به صورت مستقیم و 90 نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی که بحران آب در کشور وجود دارد و ذخائر آبی رو به اتمام است، توسعه کشت های گلخانه ای می تواند کمک موثری به جبران این موضوع کند.

مدیریت جهاد کشاورزی جوین افزود: کشت محصولات کشاورزی در محیط گلخانه که تمام مراحل رشد گیاه تحت کنترل کامل است باعث افزایش 10 الی 12 برابری عملکرد نیز خواهد شد.

قارزی بیان کرد: گوجه فرنگی، خیار، فلفل، انواع سبزیجات و آلوئه ورا عمده محصولاتی هستند که اکنون در گستره 25 هزار متر مربعی واحدهای گلخانه ای شهرستان جوین تولید می شوند.

وی عنوان کرد: خودکفایی سبب ارتقا در تولید شده و حمایت از تولید کنندگان داخلی نیز عاملی برای رفع موانع تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال 120 نفر در گلخانه های جوین

ایجاد اشتغال 120 نفر در گلخانه های جوین