مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-07اجتماعي

برخورد قاطع پلیس با متخلفان محدودیت های کرونایی ترددی


رییس پلیس راهور گیلان با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در بخش ترددی، گفت: پلیس با متخلفان برخورد قاطع انجام خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ امیر طالبی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه 13 شهرستان گیلان در وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، افزود: اعمال محدودیت های ترددی در این شهرها اعمال می شود.

وی با بیان اینکه تردد در شهرهای قرمز با پلاک های غیر بومی و بدون مجوز ممنوع است، افزود: پلیس راهور در صورت مشاهده تخلف، متخلفان را یک میلیون تومان جریمه خواهد کرد.

سرهنگ طالبی ادامه داد: تردد پلاک های غیر بومی در شهرهای رضوانشهر، سیاهکل، شفت و ماسال نیز با وضعیت نارنجی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تخلف فرد متخلف 500 هزار تومان جریمه خواهد شد.

وی همچنین به اعمال محدودیت های شبانه نیز اشاره و اضافه کرد: این محدودیت ها از ساعت 22 تا 3 بامداد اعمال خواهد شد، گفت: عدم رعایت مردم سبب شده تا هر شب شاهد ثبت حدود 5 هزار خودرو متخلف باشیم.

رییس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه شهروندانی که مجوز تردد داشته و یا بدون مجوز تردد به علل پزشکی به مراکز خدمات درمانی مراجعه می کنند نگران اعمال قانون نباشند، ادامه داد: این هشدارها و جریمه ها برای افراد با تردد غیر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس با متخلفان محدودیت های کرونایی ترددی

برخورد قاطع پلیس با متخلفان محدودیت های کرونایی ترددی