مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 19:552021-04-07فرهنگي

«درخشش» نمونه همچنان مثال زدنی فیلم واقعاً نرسناک


این اثر جزو نمونه های مثال زدنی این ژانر محسوب می شود که واقعاً اضطراب و ترس را برای مخاطب به ارمغان می‎آورد و در این ژانر موفق است؛ کارکردی که بسیاری از فیلم های ترسناک ندارند و گروهی از آنها از فرط بد بدون به کمدی تبدیل می شود.

- فیلم درخشش اثر استنلی کوبریک یکی از تاثیرگذارترین های آثار سینمای وحشت است و جزو نمونه های مثال زدنی این ژانر محسوب می شود که واقعاً اضطراب و ترس را برای مخاطب به ارمغان می‎آورد و در این ژانر موفق است؛ کارکردی که بسیاری از فیلم های ترسناک ندارند و گروهی از آنها از فرط بد بدون به کمدی تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ فیلم سینمایی درخشش / Shining به کارگردانی استنلی کوبریک و نویسندگی بن کینگزلی و استنلی کوبریک، محصول سال 1980 است.

نسخه ای از این فیلم بارها از تلویزیون نیز پخش شده، هرچند این نسخه معمولاً نسخه کاملی از این فیلم 146 دقیقه ای نبوده و معمولاً بخش عمده ای از نسخه 119 دقیقه ای این اثر است و بنابراین توصیه می شود نسخه کامل این اثر درخشان را تماشا کنید.

داستان فیلم درباره مرد نویسنده ای است که به همراه همسر و فرزندش در هتلی به عنوان سرایدار اقامت می گزیند تا در طول فصل زمستان و در آرامش فضای هتل داستانش را به پایان برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«درخشش» نمونه همچنان مثال زدنی فیلم واقعاً نرسناک

«درخشش» نمونه همچنان مثال زدنی فیلم واقعاً نرسناک