مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-07حوادث

آتش سوزی گسترده در انبار روغن زنجان/ برق و گاز منطقه قطع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، از سه ساعت پیش تا دقایقی قبل یک انبار روغن موتور ماشین در خیابان خیام زنجان دچار حریق شد.

گستردگی این حادثه آتش سوزی به حدی بود که با وجود اعزام آتش نشانان از ایستگاه های آتش نشانی، امکانات پاسخگو نبوده و از امکانات شرکت نفت و خطوط لوله کمک گرفته شد.

فرماندار زنجان با حضور در صحنه در این باره به خبرنگار فارس گفت: مالک این انبار مقدار زیادی روغن موتور را در انبار ذخیره کرده است و متاسفانه به هیچ وجه نکات ایمنی رعایت نشده بود که همین امر موجب آتش سوزی شد.

رضا عسگری با اشاره به اینکه حادثه در ساعت 19 و 27 دقیقه رخ داد، اضافه کرد: به علت گستردگی برق و گاز منطقه قطع شد تا آتش مهار شود.

وی با اشاره به اینکه به علت گستردگی آتش سوزی امکانات آتش نشانی زنجان کفاف نداد و از امکانات شرکت نفت و شرکت خطوط لوله استان نیز استفاده شد، اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته حادثه جانی در این منطقه رخ نداد و مجروج و کشته نداشتیم.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نیز با اشاره به اینکه با تلاش آتش نشانان در کوتاه ترین زمان با توجه به حجم مواد اشتعالزا آتش مهار شد، گفت: علت در حال بررسی است و مواد اشتعالزا موجب این آتش سوزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در انبار روغن زنجان/ برق و گاز منطقه قطع شد

آتش سوزی گسترده در انبار روغن زنجان/ برق و گاز منطقه قطع شد