مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-07سياسي

راه اندازی پرتال خبری 6300 شهید استان لرستان


دبیر کمیته فضای مجازی کنگره 6300 شهید لرستان گفت: 26 برنامه توسط کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود.

- ایسنا/لرستان دبیر کمیته فضای مجازی کنگره 6300 شهید لرستان گفت: 26 برنامه توسط کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود.

سرهنگ علی رشنو در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز 18 فروردین ماه برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره ملی 6300 شهید استان لرستان اظهار کرد: کنگره ملی شهدای استان سال 1401 در استان برگزار می شود که استاندار لرستان رییس کنگره، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) دبیر کل و نماینده ولی فقیه در استان رییس شورای سیاست گذاری این کنگره است.

وی تصریح کرد: 22 کمیته ذیل کنگره ملی شهدا تعریف شده است که هر کدام از این کمیته ها اقداماتی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره و در شان شهدای عزیز استان انجام می دهند.

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره 6300 شهید لرستان عنوان کرد: لرستان در طول 8 سال جنگ تحمیلی، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و امروز این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

رشنو بیان کرد: 8 سال دفاع مقدس یکی از عرصه هایی بود که جوانان این مرز و بوم با دفاع جانانه خود در مقابل رژیم بعث عراق پیروزی جاودانه ای را نصیب ایرانیان کردند، بدون شک این امر خطیر ثمره خون شهیدانی است که با شجاعت راهی جبهه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پرتال خبری 6300 شهید استان لرستان

راه اندازی پرتال خبری 6300 شهید استان لرستان