مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-07بين الملل

وزیر خارجه اتریش خواستار احیای دیپلماسی برای حفظ برجام شد


وزیر خارجه اتریش در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برجام را بهترین سازوکار برای جلوگیری از رقابت تسلیحاتی در خاورمیانه خواند وخواستار احیای دیپلماسی برای حفظ این توافق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش روز چهارشنبه با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که برای شرکت در گفت وگوهای کارشناسی پیرامون رفع تحریم ها علیه ایران در وین به سر می برد، دیدار و از تلاش های فشرده دیپلماتیک در راستای حفظ برجام استقبال کرد.

وزارت امور خارجه اتریش با انتشار توییتی ضمن اعلام این خبر، برجام را بهترین سازوکار برای جلوگیری از رقابت تسلیحات هسته ای در خاورمیانه توصیف کرد و خواستار احیای دیپلماسی برای حفظ این توافق شد.

گفتنی است، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان و رییس هیئت کشورمان در نشست کمیسیون مشترک برجام عصر امروز (چهارشنبه) با الکساندر شالنبرگ، وزیر خارجه اتریش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در این ملاقات که در فضایی دوستانه برگزار شد، روابط دوجانبه مرور و ضمن تأکید بر اراده دو طرف برای تعمیق همکاری های فیمابین در حوزه های مختلف، در خصوص مسائل مورد علاقه طرفین رایزنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه اتریش خواستار احیای دیپلماسی برای حفظ برجام شد

وزیر خارجه اتریش خواستار احیای دیپلماسی برای حفظ برجام شد