مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-07سياسي

امسال شرایط سختی برای تأمین پایدار آب شرب مردم اصفهان داریم


مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در سال 1400 به دلیل بارندگی های محدود شرایط سختی از لحاظ تأمین پایدار آب شرب مردم در سطح استان پیش رو داریم اما همچون گذشته با مدیریت مصرف بهینه آب می توان بر این چالش غلبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، هاشم امینی در اولین جلسه شورای معاونان این شرکت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ادامه شعار سال 99 که مدیریت شود.

امینی با اشاره به اینکه هنوز برخی از مردم موضوع کم آبی را جدی نگرفته اند، بیان کرد: در چند سال اخیر شرکت آبفا استان اصفهان با آموزش، فرهنگ سازی، در اختیار گذاشتن لوازم کاهنده و سیاست گذاری های مناسب، مشترکان خود را ترغیب به کاهش مصرف کرده و گواه این مطلب کاهش سرانه مصرف آب شرب از 186 لیتر در سال 1389 به 150 لیتر در شبانه روز در سال 1399 است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان یکی از استان های اسیر خشکسالی است که به علت کاهش نزولات جوی و در نتیجه کاهش میزان آب های سطحی و زیرزمینی با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند، خاطرنشان کرد: در دهه اخیر با هدف تأمین پایدار آب شرب مشترکان، اقدامات متنوعی در دستور کار قرار گرفته است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به حفر چاه ها، راه اندازی آب شیرین کن، بهره مندی از سیستم تله متری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال شرایط سختی برای تأمین پایدار آب شرب مردم اصفهان داریم

امسال شرایط سختی برای تأمین پایدار آب شرب مردم اصفهان داریم