مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-07اقتصادي

احیا و راه اندازی مجدد پیست اسکی سهند و واگذاری به بخش خصوصی


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر رفع مشکلات حقوقی واگذاری پیست اسکی سهند به بخش خصوصی، ابراز امیدواری کرد، با احیا و فعالیت مجدد این پیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار با رییس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به ظرفیت ها و سابقه درخشان استان آذربایجان شرقی در عرصه ورزش، اظهار داشت: ورزش از زوایای مختلف کارکردهای مثبتی دارد و باید غفلت های گذشته در این حوزه را جبران کنیم.

 وی با اشاره به تأثیرات ورزش در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی، گفت: توسعه با توجه به محوریت تبریز و آذربایجان شرقی در حوزه ارتباطات با کشورهای همسایه، توسعه روابط فرهنگی و ورزشی با این کشورها می تواند موجب پایداری مناسبات تجاری و اقتصادی شود.

  استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ظرفیت های اقلیمی و آب وهوایی استان برای توسعه ورزش اسکی، گفت: اسکی علاوه بر اینکه یک ورزش مفرح و پرطرفدار است، از نظر گردشگری نیز می تواند ظرفیت بسیار خوبی باشد.

  وی با بیان اینکه باید از داشته ها و امکانات خود به بهترین شکل استفاده کنیم، افزود: ما در استان بخش خصوصی توانمندی داریم که می تواند در این حوزه سرمایه گذاری کند و مدیریت اجرایی استان نیز از هیچ کمکی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا و راه اندازی مجدد پیست اسکی سهند و واگذاری به بخش خصوصی

احیا و راه اندازی مجدد پیست اسکی سهند و واگذاری به بخش خصوصی