مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-07سياسي

مطالبه گری قشر جوان مورد توجه قرار گیرد


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: مسئولیت پذیری و مطالبه گری قشر جوان جامعه از اولویت هایی است که باید در جلسات و کارگروه های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر بیننده شامگاه چهارشنبه در استانداری البرز اظهار کرد: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به پیشنهاد استاندار البرز میزی در اداره کل امور اجتماعی استانداری برای حضور نمایندگان مجمع جوانان پیش بینی شده تا از این طریق بتوانند امور مرتبط با مجمع خود را پیگیری کنند.

وی افزود: فعالیت قشر جوان به عنوان تصمیم سازان واقعی در کنار مسئولان به عنوان سیستم تصمیم گیران جامعه نقطه عطفی در روند بررسی و پیگیری مسائل مختلف مرتبط با جوانان است که می تواند علاوه بر آشنایی جوانان با روند مدیریتی استان، آنان را با چالش ها و نیازمندی های واقعی این قشر مؤثر در جامعه آشنا کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز بیان کرد: مسئولیت پذیری و مطالبه گری قشر جوان جامعه از اولویت هایی است که باید در جلسات و کارگروه های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و منتج به مصوبات عملیاتی برای برون رفت از بسیاری مسائل فرهنگی و اجتماعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری قشر جوان مورد توجه قرار گیرد

مطالبه گری قشر جوان مورد توجه قرار گیرد