مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-07اقتصادي

ایده پردازی و تقویت پژوهش سراهای دانش آموزی در دستور کار قرار گیرد


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ایده پردازی، نوآوری و خلاقیت باید در برنامه های توسعه ای استان مورد توجه قرار گیرد و این امر جز با تقویت پژوهش سراها محقق نمی شود، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ایده پردازی، نوآوری و خلاقیت باید در برنامه های توسعه ای استان مورد توجه قرار گیرد و این امر جز با تقویت پژوهش سراها محقق نمی شود، گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای تجهیز 12 پژوهش سرای دانش آموزی خراسان جنوبی اختصاص یافت.

حمید ملانوری، امروز چهارشنبه 18 فروردین در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: ایده پردازی و خلاقیت دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد و با اختصاص این مبلغ امیدواریم بتوانیم از ایده های این عزیزان برای توسعه استان استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: توقع داریم هر پژوهش سرا سالانه حداقل 20 ایده نو به ما ارائه کند و ماهم ایده های نو و برتری که میتواند موجب رشد اقتصادی، اشتغال و توسعه استان بشود را در ستاد توسعه خاوران بررسی می کنیم و سالانه 10 ایده برتر جایزه ویژه سال را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در خصوص تامین مسکن معلمان فاقد مسکن گفت: بحث تامین زمین در بعضی از شهرستان ها صورت گرفته و در بعضی از شهرستان ها مشخص نشده، با کمک مسکن و شهرسازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده پردازی و تقویت پژوهش سراهای دانش آموزی در دستور کار قرار گیرد

ایده پردازی و تقویت پژوهش سراهای دانش آموزی در دستور کار قرار گیرد