مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-07ورزشي

نیمکت گیتی پسند تمرکز داور را بهم زد/ مستحق این شکست نبودیم


سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: برد به هر قیمتی زیبا نیست و امروز مستحق شکست با اختلاف دو گل نبودیم و نیمکت گیتی پسند تمرکز داور را بر هم زد.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: برد به هر قیمتی زیبا نیست و امروز مستحق شکست با اختلاف دو گل نبودیم و نیمکت گیتی پسند تمرکز داور را بر هم زد.

جواد اصغری مقدم امروز (چهارشنبه- 18 فروردین ماه) پس از شکست 4 بر2 تیمش مقابل گیتی پسند در نشست خبری پس از بازی، اظهار کرد: مستحق شکست با اختلاف دو گل نبودیم و می توانستیم گل بیشتری بزنیم، چرا که یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

وی افزود: فکر می کنم تمرکز داوران امروز توسط یکی از افراد نیمکت گیتی پسند بهم ریخته شد که درست نبود و این مساله همه جا عنوان شده، اما برخوردی با آن نشده است و ما با دست خودمان داریم فوتسال را زیر سوال برده و خراب می کنیم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه ادامه داد: خسته نباشید جانانه به بازیکنان تیم خودم که فوق العاده بازی کردند و چیزی از ارزش های آن ها کم نمی شود، همیشه شعارمان این بوده است که برد به هر قیمتی قشنگ نیست و ما به دنبال چنین پیروزی هایی نیستیم.

اضغری مقدم گفت: در زمین بازی با تمام توان بازی می کنیم و اگر شایسته پیروزی باشیم به آن خواهیم رسید و اگر شکست خوردیم به حریف تبریک می گوییم، امروز تبریک نمی گویم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمکت گیتی پسند تمرکز داور را بهم زد/ مستحق این شکست نبودیم

نیمکت گیتی پسند تمرکز داور را بهم زد/ مستحق این شکست نبودیم