مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-07سياسي

معرفی برادران «جمور» به عنوان شهیدان شاخص اسدآباد در سال 1400


دو برادر شهید لطفعلی و عباسعلی جمور به عنوان شهیدان شاخص سال 1400 شهرستان اسدآباد معرفی شدند.

- معرفی برادران جمور به عنوان شهیدان شاخص اسدآباد در سال 1400 ایسنا/همدان دو برادر شهید لطفعلی و عباسعلی جمور به عنوان شهیدان شاخص سال 1400 شهرستان اسدآباد معرفی شدند.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان چهارشنبه 18 فروردین در نشستی که به منظور معرفی شهیدان شاخص شهرستان اسدآباد در محل سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان جمور در سیمی کردن خط مخابراتی خرمشهر برای بالا بردن امنیت ارتباطی رزمندگان نقش مهمی داشتند و از آنجا که دشمن ارتباط بی سیم ما را شنود می کرد، این کار یک اقدام جهادی بود.

سردار رضا میرزایی افزود: شهیدان جمور هم در پشتیبانی و هم در عملیات های گوناگون شجاعانه و به عنوان گروهان خط شکن پیشرو بودند و در نهایت به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسیدند.

وی تصریح کرد: توانمندی، روحیه فداکاری، شجاعت، پرشتاب بودن در کار، نشناختن شب و روز، خود را وقف نظام الهی کردن و ابتکار عمل و خلاقیت را از بارزترین ویژگی های شخصیت این دو شهید والا مقام می توان برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد هم خاطرنشان کرد: شهیدان پاسدار جمور به عنوان دو برادر در عملیات های گوناگون شرکت داشتند و در کنار هم بودند تا اینکه سران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برادران «جمور» به عنوان شهیدان شاخص اسدآباد در سال 1400

معرفی برادران «جمور» به عنوان شهیدان شاخص اسدآباد در سال 1400