مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-07حوادث

عودت 113 خودرو با پلاک غیربومی از ملایر به شهرهای مبدا


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به اعمال قانون 508 فقره جریمه 500 هزار تومانی برای خودروهای با پلاک غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی اشاره و بیان کرد: - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به اعمال قانون 508 فقره جریمه 500 هزار تومانی برای خودروهای با پلاک غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی اشاره و بیان کرد: طی 24 ساعته گذشته 113 دستگاه خودرو غیربومی از ورودی شهرهای سامن، جوکار و زنگنه توسط مأموران پلیس راهور به مبداءعودت داده شد.

سرهنگ محمدباقر سلگی چهارشنبه 18 فروردین ماه در جمع خبرنگاران، به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به ویژه کرونای انگلیسی با پایان یافتن سفرهای نوروزی اشاره و اظهار کرد: افزایش تعداد مبتلایان و کاهش رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم نگرانی در مورد پیک چهارم را افزایش می دهد.

وی افزود: با اینکه کادردرمان با تمام توان خود در میدان بوده و هستند و سنگ تمام گذاشتند، افزایش سفرهای نوروزی، عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و اطلاعیه های ستاد مقابله با کرونا از سوی مردم، سبب تغییر وضعیت بسیاری از شهرها از زرد به نارنجی و قرمز شد.

سلگی به اعمال قانون 508 فقره جریمه 500 هزار تومانی برای خودروهای با پلاک غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به قرمز شدن شهرستان ملایر، از امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت 113 خودرو با پلاک غیربومی از ملایر به شهرهای مبدا

عودت 113 خودرو با پلاک غیربومی از ملایر به شهرهای مبدا