مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-07اقتصادي

تجهیز 2 واحد از طرح اقدام ملی مسکن با صنایع دستی در استان یزد


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی از تجهیز دو واحد از 40 واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد با صنایع دستی کاربردی و تزیینی استان در راستای ترویج الگوی خانه ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای طرح اقدام ملی مسکن که پروژه ساخت 130 هزار مسکن برای خانواده های کم برخوردار است، امروز 40 واحد این طرح به صورت آنلاین در استان یزد با حضور محمدعلی طالبی استاندار، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.

او با اشاره به توافق انجام شده برای تجهیز دو واحد از واحدهای مذکور با صنایع دستی، افزود: با توجه به مذاکرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام همچنین با اعتقاد به شعار همیشگی صنایع دستی مبنی بر اینکه صنایع دستی رمز اقتصاد مقاومتی کشور است، این طرح اجرایی شد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی با تاکید بر توان و ظرفیت صنایع دستی کشور بیان کرد: این کار در راستای مفهوم خانه ایرانی انجام شده که در سایر استان ها نیز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 2 واحد از طرح اقدام ملی مسکن با صنایع دستی در استان یزد

تجهیز 2 واحد از طرح اقدام ملی مسکن با صنایع دستی در استان یزد