مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-07سياسي

تعطیلات نوروزی با کاهش 21 درصدی سرقت ها در غرب تهران همراه بود


فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: در طی 16 روز تعطیلات نوروزی از 28 اسفند 99 تا 14 فروردین ماه جاری بالغ بر 21 درصد از سرقت ها نسبت به 14 روز قبل کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر در سال 1400 در محل فرمانداری، اظهار کرد :آمار سرقت های انجام شده در سه ماه پایانی سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 12 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده و نقش نیروی انتظامی در جامعه، گفت: امنیت زیرساخت تمام موضوعات است و باید همه دستگاه ها و افراد جامعه در تأمین و ایجاد امنیت مشارکت داشته باشند و نقش و وظیفه خود را ایفا کنند به طوری که دستگاه ها در ایجاد امنیت سهیم هستند و پیشگیری وخود حفاظتی برای همه مردم است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با تأکید بر اینکه کشف جرایم وظیفه پلیس است، بیان کرد: همه دستگاه ها و ادارات باید برای ایجاد امنیت و پیشگیری از اقدامات مجرمانه سهم خود را ادا کنند.

سردار ظهیری تأکید کرد: 79 درصد از سرقت منازل در طبقه اول ساختمان ها انجام می شود، در حالی که با یک حفاظ مطمئن می توان مانع از بروز این گونه سرقت ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات نوروزی با کاهش 21 درصدی سرقت ها در غرب تهران همراه بود

تعطیلات نوروزی با کاهش 21 درصدی سرقت ها در غرب تهران همراه بود