مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-07پزشكي

کرونا در محله های سنگی و پشته معزآباد رودان می تازد


فرماندار رودان از وضعیت وخیم ابتلا به کرونا در محلات سنگی و پشته معزآباد این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، مصطفی غلام پور در جلسه ستاد کرونا شهرستان رودان با اشاره به وضعیت وخیم محله های سنگی و پشته معزآباد گفت: هرگونه تجمع در این محلات ممنوع است و برخورد شدید با متولیان آن سریعاً اعمال خواهد شد.

غلام پور تصریح کرد: این دو محله از لحاظ شیوع بیماری کرونا آلوده اند و هرگونه سهل انگاری و کم کاری در این محلات قابل پذیرش نیست.

وی از قرنطینه این محلات نیز خبر داد و گفت: پس از بررسی ها لازم در این خصوص ستاد کرونا شهرستان بزودی  تصمیم گیری خواهد کرد.

فرماندار رودان با اشاره به افزایش میزان ابتلا کرونا در شهرستان رودان وضعیت این بیماری را مناسب ندانست و خواستار رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم شد.

غلام پور تجمعات، گردهمایی ها و عروسی ها را مهمترین دلیل افزایش ابتلا به کرونا در رودان  عنوان کرد و گفت: متاسفانه مراسماتی که باید پیام آور شادی باشد با سهل انگاری مبدل به بیماری و عزا می شود.

وی تاکید کرد: قطعا نحوه برخورد با تجمعات از جمله عروسی ها شکل کاملا جدی، قانونی و آنی به خود خواهد گرفت و پس از وصول گزارش در کوتاه ترین زمان ممکن با متولیان آن برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در محله های سنگی و پشته معزآباد رودان می تازد

کرونا در محله های سنگی و پشته معزآباد رودان می تازد