مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-07سياسي

نخستین نشست بین المللی دانش و نوآوری برای گذار شهرهای جهان برگزار شد


نخستین نشست بین المللی « دانش و نوآوری برای گذار شهرهای جهان» با همکاری مشترک کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران و برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد به صورت مجازی برگزار شد.

- نخستین نشست بین المللی دانش و نوآوری برای گذار شهرهای جهان با همکاری مشترک کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران و برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی اسکان بشر ایران، محمد مهدی مظاهری دبیرکل کمیته ملی اسکان بشر ایران، در این نشست بیان کرد: جوامع شهری در مسیر توسعه پایدار با ورود فناوری و دگرگونی های حاصل از آن، خواست های جدیدی را مطرح می کند و انتظار است که این خواست ها از سوی رهبران شهری مورد توجه قرار گیرد و اینها همه غیر از زیر ساختارهای اولیه شهراست که امروزه جزو ضرورت های غیر قابل انکار است.

این استاد دانشگاه در ادامه با طرح این موضوع که دائم با این سئوال بنیادین روبه رو هستیم که ما در کجا ایستاده ایم و چه تفکراتی داریم؟ ادامه داد: ایا آمادگی این تغییرات را داریم و این آمادگی که از آن صحبت می کنیم، از چه جنسی است؟ آیا این آمادگی فکری است، یا تعاملی و اینکه چگونه نظام فکری تعاملی جهان سعی خواهد کرد با این تغییرات و دگرگونی ها مواجه شود؟ باور این است که نقطه اصلی تمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست بین المللی دانش و نوآوری برای گذار شهرهای جهان برگزار شد

نخستین نشست بین المللی دانش و نوآوری برای گذار شهرهای جهان برگزار شد