مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-07بين الملل

تکاپوی حزب الله برای تشکیل سریع دولت/ 300 پروژه آماده برای کمک به لبنانی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری العهد، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی مصاحبه با شبکه المنار اعلام کرد که حزب الله در حال حاضر برای کمک به لبنانی ها 300 پروژه آماده از طریق موسسه قرض الحسن و .

- نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن اشاره به تلاش های حزب الله برای تشکیل سریع دولت از 300 پروژه آماده این جنبش برای کمک به لبنانی ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری العهد، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی مصاحبه با شبکه المنار اعلام کرد که حزب الله در حال حاضر برای کمک به لبنانی ها 300 پروژه آماده از طریق موسسه قرض الحسن و نیز 2 هزار پروژه در دست بررسی دارد.

همچنین بر اساس برنامه های حزب الله حدود 50 هزار خانواده به شکل منظم از مزایای اجتماعی بهره مند می شوند و مسئولان این جنبش در تلاش هستند تا این تعداد در ماه مبارک رمضان به 100 هزار خانواده برسند.

حسن فضل الله افزود، حزب الله از ابتدای بحران در کنار مردم لبنان بوده است و اساس فعالیت های فرهنگی حزب الله سکوت بوده و نیازی به انجام کار های تبلیغاتی در این زمینه نمی بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی حزب الله برای تشکیل سریع دولت/ 300 پروژه آماده برای کمک به لبنانی ها

تکاپوی حزب الله برای تشکیل سریع دولت/ 300 پروژه آماده برای کمک به لبنانی ها