مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-07سياسي

متمم و اصلاح بودجه 300 میلیارد تومانی شهرداری شاهرود محقق شد


متمم و اصلاح بودجه شهرداری شاهرود به مبلغ 300 میلیارد تومان محقق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علیرضا حاجی محمدعلی بعدازظهر امروز در صحن علنی شورای اسلامی را به همراه داشت.

حاجی محمدعلی از راه اندازی کارگاه المان سازی شهرداری شاهرود با ظرفیت بومی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهرود به جایگاهی دست یابد که چون شهرهای بزرگ بتوانیم به شهرهای اطراف خود هم در این حوزه کمک شایانی کنیم.

احداث میدان بلوار شهدای منا در شاهرود شهردار شاهرود با اشاره به تملک و تخریب تنها ملک باقی مانده در مسیر بلوار شهدای منا، گفت: ایجاد حلقه های ارتباطی بین معابر و مسیرهای اصلی و فرعی شهر از اهداف اصلی بازگشایی و آزادسازی معابر شهر است.

حاجی محمدعلی با اشاره به عملیات تخریب آخرین ملک باقی مانده در مسیر بلوار شهدای منا با بیان اینکه در این مسیر بیش از 15 هزار مترمربع تملک صورت گرفته است، افزود: احداث میدان بلوار شهدای منا در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه تاکنون اقداماتی چون تملک، تخریب، خاک برداری، زیرسازی، جدول کشی و آسفالت انجام شده است، اضافه کرد: این پروژه یکی از مهم ترین طرح های آزادسازی معابر در شهر شاهرود است که با استفاده از ساز و کار قانونی و توافقات صورت گرفته تا از بار ترافیکی این منطقه کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متمم و اصلاح بودجه 300 میلیارد تومانی شهرداری شاهرود محقق شد

متمم و اصلاح بودجه 300 میلیارد تومانی شهرداری شاهرود محقق شد