مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-07اقتصادي

انتصاب سرپرستان سه معاونت در راه و شهرسازی استان ایلام


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در احکامی جداگانه سرپرست معاونت های معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان و املاک وحقوقی را منصوب کرد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در احکامی جداگانه سرپرست معاونت های معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان و املاک وحقوقی را منصوب کرد.

مهندس عبدالله بهادری در این احکام مهندس حسن ساغری ، مهندس علی اصغر منصوربیگی و مهندس جعفر رفیعی را به عنوان سرپرست معاونت های معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان و املاک و حقوقی تعیین کرد.

مهندس بهادری از خدمات مهندس کلانتری معاون سابق مسکن و ساختمان که برای ادامه فعالیت اداری خود به وزارت راه و شهرسازی منتقل شده اند تجلیل کرد.

مهندس علی اصغر منصوربیگی که به سرپرستی معاونت مسکن و ساختمان منصوب شد سابقه خدمت در این پست را در کارنامه اداری خود دارند.

مهندس ساغری در معاونتهای فنی و اجرایی واملاک و حقوقی خدمت کرده و مهندس رفیعی نیز قبلا در معاونتهای املاک و حقوقی و معماری و شهرسازی مشغول خدمت بوده اند.

مهندس بهادری هدف از جابه جایی معاونتهای این اداره کل را استفاده از تجربیات تخصصی این اشخاص در راستای خدمت بیش از پیش به مردم شریف استان ایلام عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سرپرستان سه معاونت در راه و شهرسازی استان ایلام

انتصاب سرپرستان سه معاونت در راه و شهرسازی استان ایلام