مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-07پزشكي

چاپ مقاله دانشجوی دکتری مطالعات اعتیاد در مجله آمریکایی


مقاله شهاب باحشمت، دانشجوی دکتری رشته مطالعات اعتیاد دانشکده فناوری های نوین پزشکی با عنوان همسرآزاری و کودک آزاری مرتبط با مصرف مواد غیرقانونی در ایران: - مقاله شهاب باحشمت، دانشجوی دکتری رشته مطالعات اعتیاد دانشکده فناوری های نوین پزشکی با عنوان "همسرآزاری و کودک آزاری مرتبط با مصرف مواد غیرقانونی در ایران: یک مرور نظام مند و فراتحلیل" در مجله آمریکایی Trauma, Violence, & Abuse به چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقاله شهاب باحشمت دانشجوی دکتری مطالعات اعتیاد دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با عنوان همسرآزاری و کودک آزاری مرتبط با مصرف مواد غیرقانونی در ایران: یک مرور نظام مند و فراتحلیل ، 21 اسفند ماه 99 در مجله آمریکایی Trauma, Violence, & Abuse با ضریب تاثیر 6.

232 با نمایه های معتبر دنیا به چاپ رسیده است.

شهاب باحشمت ضمن تشکر از استادان خود، دکتر آفرین رحیمی موقر، دکتر معصومه امین اسماعیلی، دکتر ژاله غلامی و دکتر بهرنگ شادلو که در این پژوهش وی را یاری کردند، گفت: این مقاله نشان داد مصرف مواد غیرقانونی در مردان ایرانی با افزایش خطر خشونت خانگی همراه است.

در این پژوهش با روش مرور نظام مند و متاآنالیز (فراتحلیل)، نتایج 18 مطالعه ایرانی مرتبط با یکدیگر (14 مطالعه مرتبط با همسر آزاری و 4 مطالعه مرتبط با کودک آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ مقاله دانشجوی دکتری مطالعات اعتیاد در مجله آمریکایی

چاپ مقاله دانشجوی دکتری مطالعات اعتیاد در مجله آمریکایی