مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-07اقتصادي

برخورد قاطع با دارندگان انشعاب غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در مدیریت تامین و توزیع آب گفت: تعدد انشعابات غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات آب و فاضلاب به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود و با قاطعیت با عاملان برخورد خواهد شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در مدیریت تامین و توزیع آب گفت: تعدد انشعابات غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات آب و فاضلاب به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود و با قاطعیت با عاملان برخورد خواهد شد.

اسفندیار برخه در نشست شناسایی و ساماندهی مصارف غیرمجاز آب با اشاره به مهم ترین سیاست گذاری های شرکت آبفای استان، افزود: حرکت به سمت کاهش هزینه ها، چابک سازی بدنه شرکت، زمینه سازی برای افزایش تعداد مشترکین و جمع آوری انشعابات غیرمجاز و تخلفات اولویت های اصلی آبفای استان هستند.

وی اظهار کرد: تحقق این برنامه ها در سایه ایثار و کار جهادی همه کارکنان انجام خواهد شد و برای رفع چالش ها و مشکلات پیش روی آبفای استان باید همت جهادی و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تقویت سامانه 122 و بروز رسانی و شفافیت آمار را از دیگر برنامه های مهم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با دارندگان انشعاب غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد

برخورد قاطع با دارندگان انشعاب غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد