مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-07اقتصادي

صف مرغ در آذربایجان شرقی ادامه دارد


پیدا کردن یک یا دو عدد مرغ بسته بندی شده هفته هاست که در آذربایجان شرقی مانند اغلب نقاط کشور به چالشی برای اغلب شهروندان تبدیل شده است اما تفاوت این استان به ویژه تبریز با شهرها و استان های دیگر در این است که آذربایجان شرقی یکی از قطب های مهم تولید گوشت مرغ در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، این استان به عنوان قطب تولیدگوشت مرغ و تخم مرغ در کشور نه تنها نیاز داخل استان بلکه نیاز استان های همجوار و برخی استان های دور دست حتی بخشی از بازار تهران را هم تامین می کند در این میان کمبود گوشت مرغ در چنین استانی آن هم با گذشت چندین هفته برای همه حتی مسئولان کمی عجیب به نظر می رسد.

تلاش بی فایده برای پیدا کردن مرغ به قیمت مصوب هدایی از شهروندان تبریزی است که خود از کارمندان سازمان صمت استان است در این باره به خبرنگار همشهری آنلاین می گوید: بیش ازیک ماه است که مرغ نخریده ام و اغلب مرغ فروشی های سطح شهر عصرها تعطیل هستند.

وی ادامه می دهد: صبح ها که سرکارمی آیم مردم در صف را مقابل مرغ فروشی های بزرگ و نمایندگان کشتارگاه ها از جمله در چای کنار و میدان لاله تبریز می بینم اما مغازه ها هنوز باز نکرده اند.

مرغ آزاد کیلویی 40 هزار تومان ناصری ازمرغ فروشان خیابان تربیت تبریز است که به ظاهر مرغی برای فروش ندارد اما در جواب اصرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف مرغ در آذربایجان شرقی ادامه دارد

صف مرغ در آذربایجان شرقی ادامه دارد