مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-07سياسي

تمام محرومان خراسان شمالی تحت پوشش رزمایش مواسات قرار بگیرند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر ادامه رزمایش مواسات تاکید کرد و گفت: باید طوری برنامه ریزی صورت گیرد که تمام محرومان خراسان شمالی تحت پوشش رزمایش مواسات قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام شود که همه نیازمندان و محرومان تحت پوشش مواسات و توزیع بسته های معیشتی قرار گیرند و این گونه نشود که به برخی چند بار کمک شده باشد و برخی از دریافت آن محروم بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: با توجه به شروع موج بعدی ویروس کرونا، باید در کنار توزیع بسته های معیشتی، بسته ها و اقلام بهداشتی ازجمله ماسک نیز در بین محرومان توزیع شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: باید توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در کل جامعه هدف مد نظر باشد و با برنامه ریزی این اقلام در بین همه نیازمندان توزیع شود.

وی همچنین بر احیای مجدد طرح شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: این طرح باید با قوت بیشتری ادامه یابد و بخشی از بسته های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شود تا در پایان ماه رمضان بتوانیم جمع بندی و گزارش مناسبی از اقدامات انجام شده در قالب این طرح داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نوری در انتها با اشاره به ضرورت تداوم ورود و حضور خیران و نیروهای جهادی در این عرصه، گفت: اگر کمک به بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محرومان خراسان شمالی تحت پوشش رزمایش مواسات قرار بگیرند

تمام محرومان خراسان شمالی تحت پوشش رزمایش مواسات قرار بگیرند