مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-07حوادث

186 قاچاقچی مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از متلاشی شدن شش باند قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 186 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس نادعلی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر 186 قاچاقچی در استان دستگیر شدند، ابراز داشت: این اقدام در راستای وظیفه ذاتی پلیس مبنی بر مقابله با سوداگران مرگ صورت گرفته است که باید گفت پلیس در این حوزه به طور جد با خلاف کاران برخورد می کند.

وی بابیان اینکه طی مدت مذکور شش باند مواد مخدر نیز در استان سمنان منهدم شدند، ابراز داشت: از مردم استان سمنان درخواست می شود به محض مشاهده موارد مشکوک حتماً با 110 آن را در میان قرار دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد و از درگیر شدن رو درو با قاچاقچیان به طور جد پرهیز کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 300 کیلوگرم مواد مخدر در سمنان کشف شده است، ابراز داشت: برخی از این محموله ها از خودروهای عبوری مورد شناسایی قرار گرفتند که با توجه به قرار گرفتن سمنان در چهارراه ارتباطی این استان اجازه تردد قاچاق مواد مخدر را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

186 قاچاقچی مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند

186 قاچاقچی مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند