مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-07سياسي

ویژه برنامه رادیو «رحمت آیی» از رادیو اجرا می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ویژه برنامه رادیو «رحمت آیی» در زمان افطار به مدت 90 دقیقه پخش از رادیو می شود.

- زنجان-مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ویژه برنامه رادیو رحمت آیی در زمان افطار به مدت 90 دقیقه پخش از رادیو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویژه اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به علاقه مندی و استقبال گسترده مردم مومن استان نسبت به مراسم مذهبی و عدم امکان حضور عمومی در این مراسم، رسانه استانی امسال هم رسالت سنگینی در خصوص تهیه و پخش ویژه برنامه های متعدد ماه میهمانی خدا بر عهده دارد.

وی گفت: ویژه برنامه افطار سیما عطرلی بهار است که در ساعات افطار به مدت 60 دقیقه میهمان سفرهای مومنین روزه دار خواهد بود، پخش سخنان نماینده ولی فقیه در استان، گزارش های ویژه برای اشاعه فرهنگ سفره های ساده در افطار، میهمان ویژه، آیتم زنجان همدل با موضوع پخش گزارش از زندانیان جرایم غیرعمد برای جلب مشارکت های مردمی در آزادسازی زندانیان، وله های مختلف، ادعیه های مخصوص افطار و گزارش مردمی، از آیتم های متعدد این برنامه است.

لطیفی اضافه کرد: ویژه برنامه اوباشدانلیق هم در سحرگاه ان به مدت 70 دقیقه با آیتم های مختلفی مانند تلاوت قرآن، زمزمه سحر، ابتهال، قرائت ادعیه و اذکار، اذان و مناجات و بخش کارشناسی در لحظات ربانی و ملکوتی سحر که از صحن مطهر ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه رادیو «رحمت آیی» از رادیو اجرا می شود

ویژه برنامه رادیو «رحمت آیی» از رادیو اجرا می شود