مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-07سياسي

مسابقه عکاسی «کوچه به کوچه» فراخوان داد


فراخوان مسابقه عکاسی «کوچه به کوچه» که توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران با همکاری سازمان زیباسازی و مؤسسه دارالفنون برگزار می شود، منتشر شد.

- فراخوان مسابقه عکاسی کوچه به کوچه که توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران با همکاری سازمان زیباسازی و مؤسسه دارالفنون برگزار می شود، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ستاد گردشگری شهرداری تهران با همکاری سازمان زیباسازی و مؤسسه دارالفنون با هدف شناسایی و معرفی جاذبه های تاریخی وهویت فرهنگی شهر تهران، اولین دوره مسابقه عکاسی کوچه به کوچه را برگزار می کند.

نمایشگاه این مسابقه عکاسی در 2 بخش اصلی و جنبی و در دو قالب حرفه ای و عمومی (آماتور) برگزار خواهد شد.

بخش اصلی خانه های تاریخی و بناهای ارزشمند معماری دارای قدمت بیش از نیم قرن آثار ارزشمند معماری شهری باقیمانده از دوران قاجار و پهلوی نمای بیرونی زیبا و معماری خلاقانه بنا طرح ها و نقوش معماری ایرانی سردر و کتیبه های ارزشمند متبرک به اسماً و آیات الهی تصاویر و نقوش ایرانی و اسلامی بخش جنبی سایر بناهای فاخر با قدمت کمتر و نمای منحصر به فرد دارای هویت فرهنگی و معماری معیارهای ارزیابی شناسایی سوژه مناسب و اصالت بنا خلاقیت بصری عکاس در ثبت عکس توجه به اصول پایه عکاسی و زیبایی شناسی (رنگ، فرم، کادربندی، تکنیک) شرایط ارسال اثر مسابقه عک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکاسی «کوچه به کوچه» فراخوان داد

مسابقه عکاسی «کوچه به کوچه» فراخوان داد