مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-07سياسي

صعود و سقوط در کمین «چهره هنر انقلاب»/ این انتخاب را به خودم نمی گیرم


حسن روح الامین که به عنوان چهره «هنر انقلاب» در سال 1398 انتخاب شد، این انتخاب را لطف خدا دانست و بیان کرد کسی که خداوند به او لطف کرده و هنری دارد باید هنرش را خرج مردم و حقیقت کند.

- حسن روح الامین که به عنوان چهره هنر انقلاب در سال 1398 انتخاب شد، این انتخاب را لطف خدا دانست و بیان کرد کسی که خداوند به او لطف کرده و هنری دارد باید هنرش را خرج مردم و حقیقت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن روح الامین هنرمند نقاش که به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی 1398 معرفی شد، در جمع خبرنگاران درباره این انتخاب و تأثیر انتخاب در ادامه کارهایش گفت: من احساس می کنم بعد از اینکه انسان عمرش تمام شود، باید درباره او و کارهایش نتیجه گیری صورت گیرد و اینکه آیا کارنامه موفقی داشته است یا خیر؛ اما در هر حال این انتخاب برای من ممکن است تخریب به همراه داشته باشد و ممکن است برای دیگران سبب رشد شود، یعنی دیگرانی که قصد دارند در این مسیر فعالیت کنند، ممکن است مسیری روشن ببینند اما در هر صورت هر تعریفی در دنیا می تواند برای انسان تخریب داشته باشد اگر خودش را تربیت نکرده باشد.

وی بیان کرد: بنابراین انتخاب یک هنرمند به عنوان چهره هنر انقلاب می تواند هم باعث سقوط شود هم باعث صعود؛ که بستگی به روحیات شخص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود و سقوط در کمین «چهره هنر انقلاب»/ این انتخاب را به خودم نمی گیرم

صعود و سقوط در کمین «چهره هنر انقلاب»/ این انتخاب را به خودم نمی گیرم