مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-07سياسي

طرح شهید سلیمانی تعطیل نمی شود/کمک برای قطع زنجیره کرونا بالاترین کمک مؤمنانه است


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طرح شهید سلیمانی بهترین راهکار برای قطع زنجیره ویروس کروناست و به هیچ عنوان تعطیل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز با اشاره به شفاف سازی با طرح های مختلف مانند همگام با کشاورز برای عملی کردن سطوح کشاورزی، در بحث دامپزشکی برای کمک به دام مردم در منطقه و در طرح شهید رهنمون برای کمک به نظام سلامت در حد توان و در حوزه بسیج سازندگی برای عمران و آبادانی و کمک به مردم و در بحث کمک مؤمنانه برای مردم فعال است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت همین پایگاهی است که امروز طرح شهید رهنمون در آن آغاز شده که پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان به صورت داوطلبانه و رایگان مردم را ویزیت می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این فعالیت ها در حوزه بسیج مقطعی نیست که رها شود، اضافه کرد: به اقتضای زمان هرجا نیاز باشد این فعالیت ها انجام می شود چراکه مأموریت بسیج رسالت محوری است و کسی که بخواهد رسالتش را انجام دهد زمان و مکان نمی شناسند.

وی با بیان اینکه مردم ما سزاوار خدمت هستند، تصریح کرد:  شهرستان جیرفت انسان های بزرگی مانند شهید طیاری، شهید حسینی، شهید مشایخی، شهید پایدار و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی تعطیل نمی شود/کمک برای قطع زنجیره کرونا بالاترین کمک مؤمنانه است

طرح شهید سلیمانی تعطیل نمی شود/کمک برای قطع زنجیره کرونا بالاترین کمک مؤمنانه است